2020. április 18.

Áprilisi száz szavas játék

Az április havi feladat kicsit visszás érzéseket hagyott bennem, először nem is voltam benne biztos, hogy meg akarom-e írni. Végül úgy döntöttem, nem hagyom ki ezt sem, mert év elején megígértem magamnak, hogy ha időm engedi, akkor idén az összes apollós játékban próbálok részt venni és megírni minden száz szavas feladatot. Szóval végül rávettem magamat és kitaláltam valamit a témára. (A többiek megoldását az Apolló blogon olvashatjátok.)

Feladat: Elég sok konspirációs történet kering az interneten manapság, hogy a koronavírus hogy jutott ki, ki/kik alkották meg, milyen céllal. Akár ezeket felhasználva, akár saját kis összeesküvés elméletet gyártva írd meg 100 szóban a korona vírus eredettörténetét.

~*~

Várakozó borzongás sepert végig a tömegen, amikor a Vezér kiválasztott társával belépett az Újjászületés Tavába. Elsőként, hogy példát mutasson. Gömbölyded testek préselődtek egymáshoz, izgalomtól remegő glikoprotein csápok fonódtak össze. Mindenki igyekezett előre jutni, hogy a Keresztezőktől megtudja, kivel kell egyesülnie.
Az ember elnyomta őket és megalázta büszke nemzetüket! Meggyilkolt testvéreik maradványát marcangolta cafatokká, hogy aztán rabszolga sorban nevelt klónokat készítsen. Szánnivalóan gyenge, halálra szánt gyermekeket, akik legyilkolásával saját katonáit gyakorlatoztathatja. De nem tűrik ezt tovább! A Vezér megígérte, hogy új utat talál nekik. Adaptálódnak! Erősebbek lesznek, mint az őket felkoncoló csőcselék.
Ők lesznek az új faj. Az új korszak kezdete!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése