2020. március 28.

Történetek száz szóban - 2.felvonás

A héten kicsit visszaléptem és azt a száz szavas feladatot választottam ki, amit a játék többi résztvevője megírt már a legelső héten. 😄 Gondoltam, kicsit beérem őket.

Feladat: Írj egy maximum 100 szavas részletet egy élőlény átváltozásáról. Bármi bármivé változhat, nincs megkötés.


~*~

Kormos halkan vinnyogott. A gazdasszony bezzeg sosem vonaglott, amikor a tükör elé járult és ráparancsolt a képmására, hogy változzon át; tűnjenek el a pattanásai, vagy váltson színt a szőre.
Bezzeg ő…! Mikor Mirci letépte a fél fülét? Bolhacsípés! Mikor Cézár elkapta és átrángatta a kerítésen? Smafu! Semmi sem hasonlított ahhoz, ahogy a bőre szétrepedt és a tagjai megnyúltak. A szoba kicsi lett, mint a rácsos doboz, amibe időnként begyömöszölte őt a gazdasszony.
Aztán hirtelen véget ért a szenvedés. Kormos lihegve, remegő tagokkal állt fel. Szent Nyávogó! Pont úgy festett, mint a sörényes a tévében.
Rettegj Cézár, eljött a visszavágó ideje!


Kép forrása: CatGazette

~*~

Ahogy említettem, ezt a feladatot már Enna és Ferea is megírták, mindketten nagyon más szemszögből, mint én. Érdemes az ő megoldásukat is elolvasni. 😊😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése