2020. szeptember 21.

Történetek száz szóban - 12.felvonás

Feladat: Írj E/1-et kedvenc karaktered szemszögéből. Meséljen el egy gyerekkori keserűséget vagy traumát maximum 100 szóban. (Egy ismertebb regény vagy film karakterére és a végére írd oda azért, ki az!)

~*~

Felnyögtem, amikor a borosüveg a vállamnak csapódott. Anyánk rám vicsorgott, véreres szemében esztelen düh lobogott.
– Tüntesd el a szemem elő azt a férget! – sivította, csontos ujjával a hátam mögé bökve.
Cal szipogva kapaszkodott a nadrágom hátuljába.
Gombóc gyűlt a torkomba, a szememet könnyen szúrták. A felénk magasodó torzonborz nőben nyoma se volt az én mindig elegáns, csintalan mosolyú anyámnak. Az izzadtságtól és olcsó alkoholtól savanyú levegőtől elfogott a hányinger.
Minden önuralmamra szükségem volt, hogy ellazítsam ökölbe szorított ujjaimat. Amink sikerült, szótlanul felkaptam Calt, és egyszerűen faképnél hagytam anyánkat, aki már rég feledve minket, épp cigaretta után kutatott vásott pongyolája zsebében.

Forrás: Pinterest

~*~

A karakter Niko Leandros, Rob Thurman Cal Leandros című urban fantasy sorozatának egyik főhőse. 😄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése