2020. augusztus 14.

Történetek száz szóban - 11.felvonás

Végre van időm visszatérni a száz szavas írástechnikai játékok írásához, úgyhogy meg is hoztam a következő egypercest. 😊

Feladat: Írj meg maximum 100 szóban egy városi legendát! Bármilyen tévhit, összeesküvés-elmélet, meglepő tartalmú morbid, szokatlan pletyka, horror legenda feldolgozása lehet, ami hihetőnek hangzik, esetleg tartalmaz némi valóságalapot. Bármilyen formában kidolgozhatod, a fantáziádra bízom.
Ügyesebbeknek: ne használj sablonlegendát, találj ki egy saját hihetőnek tűnő elméletet, jelenséget, ami szerinted tartalmában és jellegében is alkalmas, hogy szóbeszéddé, városi legendává váljon.

~*~

A 313-as szoba ajtaja csak azért ütött el a többitől, mert valamelyik éretlen idióta viccből átmázolta az utolsó két számjegyet vörös körömlakkal. Állott levegő csapott meg, amikor benyitottam, de ettől eltekintve nem láttam a szobában semmit, amivel egy szellőztetés ne tudna elbánni.
– Nem akarsz inkább pár tárgyat leadni? – kérdezte Dani aggodalmasan. Láttam rajta, hogy nem akar se belépni, se faképnél hagyni, ha már megígérte, hogy segít felcuccolni.
Meg se lepett, hogy hisz az ostoba babonában, miszerint a három-tizenhármas szoba lakója félév végén öngyilkos lesz, ha nem csupa ötössel megy át a vizsgáin. Sóhajtva megcsóváltam a fejem.
Micsoda gólyáknak való ostobaság!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése